Reklamacje
W naszym sklepie dbamy o to, by oferowane przez nas produkty cechowały się najwyższą jakością i spełniały Państwa oczekiwania. Gdyby jednak otrzymany produkt okazał się wadliwy, poniżej przedstawiamy informacje dotyczące procedury reklamacyjnej.
1
Dbamy o Państwa prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
2
Reklamację należy złożyć:
3
Składając reklamację zachęcamy do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza reklamacyjnego. 4
W opisie reklamacji prosimy o podanie:
Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
5
Towar należy wysłać na adres:
Miderelle Zwroty, ul. Warecka 37A, 05-520 Konstancin-Jeziorna
UWAGA! Adres do wysyłki różni się od adresu korespondencyjnego!.
Miderelle Zwroty, ul. Warecka 37A, 05-520 Konstancin-Jeziorna
UWAGA! Adres do wysyłki różni się od adresu korespondencyjnego!.
6
Koszt dostarczenia do nas reklamowanego produktu pokrywamy my.
7
Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
info Bardziej szczegółowe informacje znajdą Państwo w naszym Regulaminie.