Dla Ciebie

Reklamacje

W naszym sklepie dbamy o to, by oferowane przez nas produkty cechowały się najwyższą jakością i spełniały Państwa oczekiwania. Gdyby jednak otrzymany produkt okazał się wadliwy, poniżej przedstawiamy informacje dotyczące procedury reklamacyjnej.

1
Dbamy o Państwa prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
2
Reklamację należy złożyć:
  • w formie elektronicznej na adres: [email protected]
  • pisemnie na adres: Zuzanna Andraszewska Merchandise, ul Warecka 37, 05-520 Konstancin-Jeziorna
3
Składając reklamację zachęcamy do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza reklamacyjnego.
4
W opisie reklamacji prosimy o podanie:
  • informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
  • swoich danych kontaktowych .
Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
5
Towar należy wysłać na adres:
Zuzanna Andraszewska Merchandise, ul. Warecka 37A, 05-520 Konstancin-Jeziorna
UWAGA! Adres do wysyłki różni się od adresu korespondencyjnego.
6
Koszt dostarczenia do nas reklamowanego produktu pokrywamy my.
7
Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

info Bardziej szczegółowe informacje znajdą Państwo w naszym Regulaminie.